Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Nur Syamira. Welcome to My Blog :*


Entries About


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


weee ;*


akhirnya keluar jugak keputusan PLKN untuk tahun 2013 emoticon20
secara rasmi saya mengumumkan yang telah terbukti dari azali lagi yang aku takkan dapat masuk PLKN emoticon20 weeee ~
aku dah agak aku takkan dapat sebab tahun lepas 2011 abang aku dah pergi emoticon20
kadang-kadang teringin jugak nak pergi sebab terlampau "jelous" dengan kawan-kawan sebab ramai yang dapat emoticon20
tapi buat apa nak ikut orang pulak kan , belum tentu kita sama tempat kem dengan diorang semua emoticon20
mungkin bukan rezeki aku lagi emoticon20
anyway jangan terlampau taksub sangat dengan PLKN korang tu ~
korang mesti ingat korang tu belum lepasan SPM lagi muehe emoticon20